Wednesday, September 19, 2007

Έκλασε πόμολα !!!

Και μια που το θέμα του προηγούμενου ποστ ήταν "το κλάμα βγήκε απ' τον παράδεισο" θυμήθηκα μια ΦΟΒΕΡΗ ΑΤΑΚΑ από την ταινία και ιδού το βίντεο:



Να πω επίσης πως εδώ αναφέρεται και μια από τις αγαπημένες μου λέξεις με την οποία γελούσα τις πρώτες 132 φορές που την άκουσα και είναι η λέξη ΠΙΤΣΙΚΑΡΕΙ !

Άσχετο αλλά ρίχνει κάτι καρέκλες αυτή τη στιγμή στην ανατολική Θεσσαλονίκη (και πιθανόν και στην υπόλοιπη - δεν ξέρω, δεν είμαι πανταχού παρών) και οι δρόμοι έχουν μετατραπεί όχι απλά σε ποτάμια αλλά σε ωκεανούς!! Έλεγα να πάω να δώ τους δικούς μου αλλά δεν μπορώ ούτε στο απέναντι πεξοδρόμιο να περάσω.. Απορώ δηλαδή αν αυτά τα φρεάτια τα καθαρίζουν ποτέ..

4 comments:

geokalp said...

Πως φαίνεται ότι ο χειμώνας είναι εδώ...
Έξω βροχή μέσα DVD!
Καλημεεεεέρρρραααα!!!!!!!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας said...

εμένα ακόμα μου στοιχειώνει τα όνειρα ο Κύριος Βαρταξής Κουτρουμπέσης και τα αστεία του!

Anonymous said...

μανταμ Σουσου...το καλύτερό μου!
χαχαχαχαχα
που το θυμήθηκες αυτό????
χαχαχαχαχαχαχα

Τζεφέρης Πέτρος said...

αχ τι καλά που βρέχει εκεί! βεβαια αμα πρέπει να βγεις ειναι ένα δράμα ! Ξέρω!! Τι να γίνει υπεμονή!!

καλα το "πιτσικάρει" είναι ολα τα λεφτά!! χαχα