Monday, July 09, 2007

The Return

Αν και ο τίτλος του ποστ ακούγεται σαν τίτλος απο θρίλερ, και τώρα που το γκούκλαρα υπάρχει όντως ομώνυμο θρίλερ με τη Σάρα Τζέσικα Γκέλαρ (μπλιαξ), εγώ αναφέρομαι στην δική μου επιστροφή (είμαι σίγουρη ότι κάποιοι από σας την θεωρούν εξίσουν θρίλερ και αυτή!).

Η επιστροφή του ασώτου λοιπόν είναι γεγονός. Έχω κάτι αιώνες (2 βδομάδες) να γράψω στο μπλογκ μου οπότε αυτό το ποστ θα είναι απλώς για να κλείσω τα στόματα αυτών που παραπονιούνται ότι μπαίνουν και βλέπουν συνέχεια το ποστ της Ηχορύπανσης ως τελευταίο ποστ! Υπάρχει κάποιος προδότης ανάμεσά σας ! ;)

Η άτιμη κοινωνία και οι διάφορες συγκυρίες δεν μου αφήνουν καθόλου χρόνο τον τελευταίο καιρό και έφτασα μέχρι και να χάσω το γάμο του αγαπημένου μου καλπουνοθουλινο ζευγαριού και πολύ στεναχωρέθηκα, σε σημείο που σήμερα που έβλεπα τις φώτο στο μπλογκ του φίλου Στάθη παραλίγο να με πάρουν τα ζουμιά! Αηδιαστικό το ξέρω και έχω και ένα ίματζ η γυναίκα αλλά συντελούνται διάφορες βιοχημικές διεργασίες μέσα μου αυτό τον καιρό και έχω εκτροχιαστεί συναισθηματικά. (Τα γράφω επιστημονικά για να μην τα καταλαβαίνετε).

Αν και το τρέξιμο μου δεν θα τελειώσει σύντομα θα κάνω comeback γιατί πρέπει κάπου να διοχετεύσω την ψυχοπαθή διάθεση που με διακατέχει τελευταία. Δεν μπορείτε να πείτε πάντως.. σας προετοίμασα..

2 comments:

Παρατηρήτηριο Πυλαίας said...

χιουπι!!
Σι ιζ μπακ εντ σι ιζ Μπαντ!
Βερι Μπαντ!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας said...

Γράφει η Δαφνη:
"Αηδιαστικό το ξέρω και έχω και ένα ίματζ η γυναίκα αλλά συντελούνται διάφορες βιοχημικές διεργασίες μέσα μου αυτό τον καιρό και έχω εκτροχιαστεί συναισθηματικά. (Τα γράφω επιστημονικά για να μην τα καταλαβαίνετε)."

"...γιατί πρέπει κάπου να διοχετεύσω την ψυχοπαθή διάθεση που με διακατέχει τελευταία. Δεν μπορείτε να πείτε πάντως.. σας προετοίμασα.."

Τι σου κάνει ενα φασόλι? ;)