Thursday, August 23, 2007

Insomnia

Όπως το ομώνυμο τραγούδι των Faithless. I can't get no sleep που λέει και ο Maxi Jazz.



Κοιμήθηκα στις 2 και ξύπνησα στις 4:30. Το πάλεψα μέχρι τις 5 και τελικά σηκώθηκα απ' το κρεβάτι.. Περπάτησα λίγο μες στο σπίτι (που δεν είναι μεγάλο οπότε δεν περπάτησα και πολύ), διάβασα μερικές σελίδες από το βιβλίο μου (αλλά είχε μια αηδιαστική σκηνή με κάτι μεταλλαγμένα καβούρια που είχαν μέσα τους μια γλίτσα οπότε φαντάστηκα ότι δεν θα με βοηθήσει ιδιαίτερα και το παράτησα), έπλυνα τα πιάτα και καθάρισα την κουζίνα, μάζεψα τα απλωμένα ρούχα, πότισα τα λουλούδια (αφού μαστούρωσα λίγο με το άρωμα από το νυχτολούλουδό μου που ανθίζει το βράδυ το πουλάκι μου το μυρωδάτο) και μετά δεν είχα πλέον τι να κάνω. Είπα να σερφάρω και να γράψω τίποτα να περάσει η ώρα. Μπας και με ξαναπιάσει ο ύπνος που χλωμό το κόβω.

Αφού σέρφαρα μέχρι τελικής πτώσεως και έγραψα κι αυτές τις 2 γραμμές στο φτωχο μπλογκ μου που το έχω παρατήσει καθότι είμαι αδειούχα και βαριέμαι να κάθομαι 7 εκατομμύρια ώρες τη μέρα στο PC λέω να πάω να δοκιμάσω την τύχη μου στο κρεβάτι τώρα που ξημέρωσε για τα καλά. Wish me luck.

12 comments:

geokalp said...

εάν δεν κοιμόσουν, θα είχες γράψει ακόμα ένα post...

Παρατηρήτηριο Πυλαίας said...


Δεν διαβάζεις αυτο?

Μπορεί να σε βοηθήσει!!!
Φιλιά!

daf said...

@_st_: To έχω διαβάσει εδώ και χρόνια.. Αφού σου 'χω πει ότι είμαι γνωστή θριλερού.

@geokalp: Αχόρταγε ποστΑ!

geokalp said...

εθίστηκα πια...

zekia said...

εγώ έχω ένα διακόπτη για τον ύπνο και κοιμάμαι οπουδήποτε-οποτεδήποτε....πάντως έχω ένα κόλπο για τη σπάνια εμφάνιση αυπνίας αλλά είναι λίγο περίεργο και δεν ξέρω αν θα το καταλάβεις!!!

daf said...

Κι εγώ τον είχα αυτό τον διακόπτη zekia μέχρι πριν λίγους μήνες και πολύ καυχιόμουν γι αυτό.. Αλλάζουν όμως οι καταστάσεις και γίνονται "ενδιαφέρουσες" οπότε και δεν ξέρεις πως θα συμπεριφερθεί ο οργανισμός σου.

Πες το χρυσή μου το κόλπο μπας και δω φως στο τούνελ! Είναι κόλπο για να μην εμφανίζεται η αϋπνία ή για να αντιμετωπίζεται? Whichever it is, I'm interested!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας said...

το καλυτερο κολπο για να κοιμηθεις ειναι αυτο που εκανες για να κανεις το φασολι!
Και αν δεν πιασει το ξανακανεις!

daf said...

Χεχεχεχε.. Πόσα ξέρεις ατιμούλικο εσύ! ;)

geokalp said...

ξέχασα να γράψω πόσο fun των Faithless είμαι...
ίσως η καλύτερη συναυλία που έχω πάει αν και κράτησε μόνο 75 λεπτά!

gk said...

Μάλλον σε προετοιμάζει ο οργανισμός σου για τις αϋπνίες που έρχονται μετά...τις "γλυκιές" αυπνίες.

Μη τρομάξετε, αλλά το έχω πάθει και ΕΓΩ. Και μιλάμε για 2-3 μήνες. Είδα οοοόλύ τηλεόραση αλλά γιατρικό δε βρήκα. Για το ξύπνημα όλα δουλεύουν εναντίον μας. Για τον ύπνο τίποτα;;;;

geokalp said...

γάλα δοκίμασες;

geokalp said...

μιας και το θυμήθηκα, θέλω ένα post για το φασόλι και τη φασολιά!!!